Bio och Restaurang

När vi kom hem från äventyret i Kivik bytte jag och älsklingen om för kvällen. Efter 17.00 kom Mona och Martin hem hit. Vi begav oss tillsammans till stan för att kolla på bio. Vi såg "Tropic Thunder". En komedi med Ben Stiller mfl. Den var hysterisk rolig. Vissa scener var ganska äckliga men det var en sån slags humor.
Efter filmen gick vi till restaurangen "Martini" och åt lite middag. En stund efter vi hade satt oss ner kom ett stort gäng killar som gapade. Det visade sig att dom hade svensexa. Så det blev rätt livat där inne. Vi åt och pratade. Men mest skrattade vi åt ett par som satt snett emot oss. Killen var något full och tror det var deras första date. Killarna från svensexan satt i bordet brevid och killen med tjejen satt mest och pratade med dom, så tjejen verkade vara osynlig för honom. Undrade hur det gick för dom sen :)
Senare åkte vi hem till oss igen. Här blev det drinkblanding och musikblandning :) Visade hur det gick till att spela Wii. Dom var sjukt duktiga för att vara första gången. Riktigt impad.  
Kvällen var mycket trevlig, sällskapet likaså. Dom sov över och morgonen där på åt vi frukost la Rönn Det slutade med att dom ville följa med till Bulgarien i sommar. Vilket kommer bli super nice. Är något avundsjuk just nu för dom åker till Phuket snart. Det vill jag med. Älskar Thailands ständer och människor.
 Men vi får stanna här i höstrusket. Kan vara mysigt i mellanåt.

På eftermiddagen träffade jag Malin på parkeringen så körde vi till träningen. Har börjat på Friskis och Svettis förra veckan och dagens pass var så rolig. Fick verkligen svettas. Bra ledare men kan medge att jag inte riktigt hängde med i alla kombinationer. Får öva lite mer tror jag :)

Nu är klockan mycket. Ska jobba i charken hela veckan. Samma som förra.
God natt.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0