Nytt körkort

Nu är det fixat med det nya körkortet. Blev jättenöjd med det! Gick in på vägverket och hon som hjälpte mig med ärendet var kund på ica. Hon sa direkt att vi hade setts i tollarp. Jätteglad och roligt va hon. Satta mig i fotoautomaten och där togs det 3 bilder. Man fick se varje bild på skärmen direkt när man hade fotats. Glasögonen fick jag inte ha på mig. Dessa regler =) Sen var det att skriva den nya namnteckningen. Det var så himla bra för hon visade det färdiga körkortet på dataskärmen. Så nimt. Om någon vecka har jag mitt nya körkort i min hand. ahhahah Man gick därifrån med ett stort leende. När det är kommet ska jag ordna med bankkortet. Passet får vänta tills i vår. Det är inte så bråttom med det kan jag tycka.

Annars gick bra på jobbet idag. Skönt att vara hemma. Ska städa lite är det tänkt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0