Måndag

Förkylingen ger sig inte. Idag är jag väldigt trött så jag får se om det finns lust och ork att köra till stan efter träningskläder. Man kan inte göra allt som man har planerat tyvärr.

Igår eftermiddag kom svärföräldrarna på besök. Dom hade med sig blåbärspaj som vi fikade på. Men kl 13.40 fick jag lov att köra till jobbet. Dom beundrade mig att jag har jobbat så många helger på raken. Det var sött att höra. Helgen v39 ska jag vara ledig, det är bestämt.
Jobbpasset gick bra, inte alls så dåligt =) Nu är jag ledig tills fredag. Kan ju hända att dom ringer in mig. Får se hur det är med förkylningen. Vill bli bättre!

Imorgon har vi varit gifta i en månad redan. Det känns som igår. Min underbara man! Han är det bästa som jag hänt mig. Igår kväll när jag kom hem möte jag en skallig man i hallen. Då hade han lånat hårtrimmen av Malin och rakat av sig allt hår. Men hans hår är som ogräs så det tar inte lång tid att det ska växa ut igen =) som tur är. Gillar inte när det är för kort!! Det vet han om också.

Igår beställde jag ett nytt bankkort. Då såg jag att man kan använda egna kort att ha på betalkortet. Så här blev resultatet. Johan gjorde med likadant fast med ett annat foto. Jag blev supernöjd.


Ska och sätta i mig lite lunch nu, sen får jag hitta på nått vettigt att göra. Bye....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0