Lördagkväll

Nu är det min tur att bli förkyld. Det är nått man vill vara utan. Det bröt ut i fredags morse. Har proppat i min Kanjang än så länge är det bara näsan det rinner ur. Halsen känner jag inte av. Hoppas det håller i sig så. Vill bli frisk nu för jag och Malin ska börja träna nu i veckan. Så typiskt.

Igår möte vi upp Julia och Andre på Willys där vi handlade middag. Kycklingfile med klyftpotatis, halloumi, tzatziki och sallad. Till efterrätt hallon/bjönbärpaj och vaniljvisp. Så gott det va. Under kvällen blev det wii.spelande, visa bröllopsfilm och bilder och Master of movies. Gissa vem som vann där =) Johan så klart. Han är helt otrolig på filmfrågor.

Det blev en lång sovmorgon ända till 11.00. Nu är det 1.5h kvar innan man ska köra till jobbet. Det är så drygt. Förhoppningsvis kommer dagen att gå fort. Imorgon ska jag ner på stan och kolla efter träningskläder.

Ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0