Lördag16 aug Bröllopsfesten

Har helt glömt bort att göra ett inlägg från bröllopsfesten, lite vimsig är jag. Men här kommer den.

Arrival
Leif hade ordnat ett tungt fordon. Det var väldigt lyxigt det blev ju ännu bättre med flaggorna, här kommer kungligheter =)


Vi skålade med Champange.



Ungdomsvännen Kristina överraskade mig med det underbart tal. Det var klockrent.


Bröllopsmenyn : Förrätt Matjesilltårta
Varmrätt Inbakad Kycklingfile med soltorkade tomater och bacon serveras med potatisgratäng o sallad
Efterrätt Vaniljpannacotta med färska hallon
Bröllopstårta och Kaffe med avec.

Toastmaster, Magnus gjorde ett utmärkt jobb =)

Underbara pappa höll också tal. Så fint det var!

Svärfar höll ett tal där tårarna sprutade.


Bestman Ralle överlämnade ett snyggt fotoalbum från svensexan.
Fredrik visar upp så bra =)
Johan överraskade mig med sin inspelade låt som killarna gjorde på svensexan. "Jag är din man" Så bra det blev. Kanske jag får tillåtelse av Johan att lägga in låten så man kan lyssna här på bloggen.


Jag och Johan ville ha ett fotografi på alla gäster. Så nöjda vi blev!! Tur pappa hade ett stativ till kameran.



Presentbordet. Jättefina presenter fick vi. Pengar,presentkort på duka,mio,hälsa och helhet, växthuset, resturangbesök, ljuslyktor,brödkorg,kokböcker, dukar mm


HippHippHurra Johan fyllde 24 år på sin bröllopsdag =)

Bröllopsdansen

Vi överraskade med en lite ovanligare brudvals =)





Det var verkligen uppskattat =)









Vad jag skratta när vi var på dansgolvet, Har aldrig haft det så roligt som denna gång. Önskade verkligen att jag kunde visa er hur kul det. Sitter och skrattar för fullt när jag tänker tillbaka.
Det blev breakdance, Lena PH med liveshow med riktig mic stativ.


Vilken underbar dag vi fick! Det blev som vi hade tänkt det fast lite bättre.
Nu är vi Mr och Mrs Rönn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0