Helgen

Har bytt utseende här i bloggen. Ska känna efter om det är nått som kan passa. Vill ha lite ombyte bara.
I helgen jobbade jag. Direkt efter jobbet på lördagen körde jag hem till Fredrik och Jenny. Vi åt hemlagad pizza och sallad. Mums. Äppelkaka till efterrätt. Vi spelade spel och kolla film. Mycket trevligt. Gillar dom så!!!




Master of Movie


Vinnade laget =)



I söndags var det upp tidigt för att jobba i charken. Sen i illfart för att hämta Johan och vidare hem för att byta om till träningen med Malin.
Mellan allt detta så bestämde sig bilen att gå sönder. På onsdag ska den lämnas in på verkstaden. SÅ typiskt. Pengar som man ville ha till nått annat. Fuck......

Träningen på friskis & Svettis gick toppen. Kändes skönt att få röra på sig. Idag körde vi dit igen. Inte lika roligt pass men behövande.

Om en timme är det dags för Singelmammor. Jippi

Nu ska jag chilla lite i soffan. I morgon är det ledighet som gäller. Ska handla gardintyg till kontoret. Förhoppningsvis är det bra väder så jag kan tvätta fönster. Dags för nya gardiner.

©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0