Freeeeedag!

Jajamen! Det är fredag och det är äntligen helg.
Jobbet idag gick bra. Tiden gick lite långsamt fast vi hade mkt folk i butiken. När jag kom hem skyndade jag mig ner till banken, men till min förvåning hade dom inte ens öppet på fredagar. Behövde fixa med namnbytet. Beställde ju ett nytt bankkort med motiv men det stod fortfarande det gamla efternamnet fast det var ok på internetbanken. Ringer till banken. Då måste man ha telefonbank annars kan dom inte hjälpa mig. Så knas men men. Ska ta hand om det i nästa vecka. Har iallafall ringt runt och ordnat med de andra korten.

Nu är älsklingen hemma och vi ska snart äta tacos. Mums säger jag bara.

Sen blir det massa mys i soffan. Imorgon ska vi ut med Martin och Mona på bio.

Ha en trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Låter mycket trevligt, vad blev det för dipp till tacosen?

jag behöver tips.

ha det bra!

2008-09-28 @ 12:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0