Ett steg framåt

Idag känns det bättre med förkylningen men man vet aldrig när den ger sig. Har ändå varit sjuk i snart en vecka.

Igår fick jag äntligen se Satc. Den var jättebra. Johan somna efter 10 min. Fattar inte hur han bär sig åt när det gäller tjejfilmer. Men jag ger en chans att glo på killfilmer med honom. Vissa scener är så typiskt killhumor men jag somnar aldrig. Filmen slutade allafall bra. Det är huvudsaken, med eller utan Johan. 

Jag känner ett stort behov att göra om hallen. Men det har inte blivit nått gjort. Vi måste komma iväg till Ikea snart. Det som är problemet är att vi måste ha en större bil eller låna en släpvagn. Jag är inte van att köra med släp. Så jag hoppas vi kan lösa detta problem. Nästa helg är ju jag ledig och man har fått lön också. Hoppas hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0