Bakfull? Nej!

Idag var det segt att gå upp. Kändes allvarligt talat som jag var bakfull. Jag var ju nykter igår. Men det var verkligen jätteläskigt. Huvudvärk och allt snurrade.

Nu är jag uppe iallfall och har precis avslutat telefonsamtal med pappa. Måste ju höra hur läget är med min älskade föräldrar. Allt var bra med dom, så det var skönt att höra.

Idag ska vi köra till Johans mormor som fyller 71 år. Lite pinsamt men vi har inte handlat present än. Men det har varit så mycket annat plus att man aldrig vet vad man ska handla. Men vi ska ta en trip till Eko om någon timme. Får vänta tills Johan har vaknat. Där lär vi hitta nått som kan passa.

Igår hade jag en väldigt l å n g arbetsdag. Tiden var inte på min sida så att säga. Men när klockan slog 17.00 var det verkligen Äntligen!!! Det var bara att köra hem snabbt och hoppa in i duschen. Kl 18.25 stod vi utanför dörren hemma hos Kicki och Martin. Där blev det tacos (favoriter) och en massa Wii-spelande. Vi alla blev varma i kläderna det var som vi hade kört ett joggingpass i vardagsrummet =)
Vi hade det mycket roligt. Ett tag trodde jag Johan skulle välta ner deras tv för han svingade med armarna när han körde bowling. Då var jag något svettig! Men tack och lov hände det inget, hahhahaha.

Nu ska jag inta köket för att äta lite frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0