1 september

Vi bestämmde oss för att äta kinamat i lördags. Så gott var det. Efter maten gick jag och malin hem till henne och kolla på film och drack vin. Men kvällen blev inte lång. Efter 23.00 så blev jag allt mer tröttare och tröttare. Till slut fick jag lov att gå hem och lägga mig. Lång dag på jobbet, så blev detta resultatet.

Igår bjöd vi Sofi och Magnus på söndagsmiddag, Porterstek. Vi satt på altanen och hade det mycket trevligt. Kvällen var så perfekt. Vi kollade på massa bröllopsbilder och visade vår bröllopsfilm. Magnus blev jättenöjd med presenten. Vilket var en träff på Systembolaget där man skulle pröva "Julens drycker". Jag och Sofi ska nog gå nån gång tillsammans. Fanns så många olika träffar som innehöll Vin- och chokladprövning, ölprövning och mycket mer. Kan lär sig alltid nått nytt på såna träffar.

Nu ska jag strax köra för att hämta upp Johan så ska vi kolla på diskmaskinen. Troligtvis kommer vi ha en diskmasin i slutet av veckan. Eller nästa vecka. Inte illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0