Feber

Jag hade det inte lätt på jobbet i tisdags, satt med världenshuvudvärk och svettades som ett svin. När jag kom hem visade tempen över 38 grader. Super! Hade sån frossa så jag inte visste var jag skulle ta vägen. Låg med långärmad tröja, långkalsonger och strumpor och 2 täcken ändå frös jag tills det var dags att svettas lite mer. Hela onsdagen låg jag i sängen och sov. Telefonen ringde vid elva och gissade på att det var Johan, gissa vad jag ville strypa honom då. Det gick ringsignaler efter ringsignaler. Tillslut fick jag kliva upp, lyfter på luren och det tutar bara. Så typiskt!!! Men jag slår nummert till Johan och det visade sig att det inte va han, medan jag pratade med honom kom det toner att det ringde nån samtidigt så jag sa hejdå till Johan och svarade. Det visade sig vara chefen. Vi pratade lite och hon hörde att jag inte mådde bra. Så jag sjukanmälde mig. Hade ändå ringt på eftermiddagen. Men då var det gjort. Tog tempen igen och den var 39.4 grader.

Det var längesen jag kände mig så här dålig. Men idag är jag feberfri. Så man börjar smått känna sig som man ska. Hela 1.5 kilo gick man ner efter att ha legat med feber.

La ut våra täcken och kuddar på vädring, för att få ut alla basiller. Titta vad jag upptäckte när jag tittade ut från sovrummet.


Sally hade det mysigt under täcket, måste varit skönt med tanken på att idag är det regn och rusk.

Längtar så mycket till min älskade man kommer hem. Han var helt fantasktisk igår. Hämtade saker som jag behövde, serverade middagen. Så underbar han är!! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Krya på daj Malin!!

2008-10-30 @ 14:59:58
Postat av: Malin R

Tack så mycket.

2008-10-30 @ 15:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0