Jag ska hem!

God Morgon!

Alltid lika trött när man ska stiga upp, helt omöjligt att ställa klockan lite tidigare för att komma upp. Kanske man måste ta tag i att bestäma sig att gå och lägga sig tidigare än 23.30.? Kan inte rå för det för jag är en nattmänniska.

Idag är det jobba mellan 11-17. Sen kl 18.00 ska jag träffa Malin för att åka till träningen. Ska pröva på Puls/bas idag. Hoppas man överlever, man är ju nybörjare än. Men det går nog bra.

Igår bokade jag tågbiljetter till Falun =) Är så glad så. Tyvärr åker jag själv, Johan får vara hemma med våra älskade katter. Så han var lite sur på mig. Ska försöka att åka upp i jan/feb också för att Johan ska få vara med. Så förhoppningsvis ska jag få vara med på älgjakten 1 dag. Dom har kanske hunnit fyllt kvoten innan. Men jag hoppas iallafall. Ska bara mysa med familjen och syskonbarnen dom dagarna :) Träffa min höggravida kusin. Så spännande att se vad det är för en krabat i hennes mage :)

Ha en bra dag.


Familjen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0