Undermedvetna

Vaknde redan 7.05 idag. Snacka om undermedvetenheten spökade. Visst ju att någon skulle öppna affären kl 7.00 :S Så jag ringde jobbet och hörde om hon kunde kolla omklädningsrummet efter min väska. Och den hängde där. Då kunde man pusta ut och gå och lägga sig. Men det tog över en timme innan jag kunde stänga ögonen. Men det var lite skrämmande att man vaknade precis när dom har kommit till affärn. För innan jag gick och la mig, tänkte jag mycket på hur jag skulle göra med väskan. Men är tacksam att jag ändå vaknade då.

Gick upp nångång efter nio och plockade fram frukosten, väckte mannen min och överraskade honom. Tror han gillade med framdukad frukost :P kanske han ville sova vidare, men kan ju medge att det var en luring för då kan han inte bli sur om jag väcker honom tidigare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0