Måndag

God morgon

Nu har det varit ett break här i bloggen. Har inte haft nått att skriva om direkt men ingen lust heller. Men hoppas det ska ändras inom kort. Idag är dagen fylld med ärenden som jag ska hinna med, känner mig en anning stressad men vad ska man göra?

Jobbade hela helgen i charken vilket gick fint. Och snart börjar det nya schemat och det känns väldigt bra så man kan få lite rutiner här hemma. Visst man har varit mer ledigt innan men det har varit svårare att ta tag i saker. Men nu ska det bli ändring på det.

I lördags körde vi hem till Mona och Martin och åt god middag och drack gott. Vi åkte till Huaröds bykrog senare på kvällen. Oj vad vi hade det roligt. Det var romatiskt afton så vi tjejer fick rosor och dom gick runt och bjöd på köttbullar. Det var verkligen Lady och Luffsen. Dom hade tillochmed en kille som spelade dragspel. Jag hade jätteroligt verkligen! Hoppas vi kan åka dit igen när dom har temakväll.
Vi sov över hos dom, vilket var skönt för mig att slippa köra fram och tillbaka, så fick man extra sovmorgon och det tackar man inte nej till!

Efter jobbet körde jag och hämtade Johan och vi åkte hem till katterna som var helt ensam. Vid 14.30 träffade jag Malin och vi åkte för att träna. Det kändes så himla bra efter passet, det var nått jag verkligen behövde. Har ju varit hemma i Falun ett par dagar sen åkte jag på förkyldning så träningen har man halkat efter i nästan 2 veckor. Men nu är man redo igen.

Sist men inte minst vill jag önska ALL LYCKA till Kicki och Martin! Dom gifte sig i lördags och vi kunde inte åka dit för jag jobbade men dom skickade ett foto igår. Vad vackra dom va. Man blev så rörd, så fina var dom!  Hoppas vi kan komma dit snart så vi kan titta på bilderna! ♥


Här har vi brudparet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0