Lite Lördags mys


Lång dag på jobbet idag. När jag kom hem startade Johan med maten. Så gott det va!! Vi har lite mys här hemma med massa ljus tända och kollar bra filmer. Råkade somna på soffan ett tag. Men jag var helt färdig! Klockan är bara 22.00 än. Dröjer någon timme innan Malin och Tobias vill hem från stan. Men börjar piggna till nu, vilket är bra. Johan är så gullig, han följer med mig i bilen. Helt och hållet självmant. Blev paff när han sa det, -Det har jag tänkt hela tiden, sa han. Kan man ha en bättre make? NEJ!!!



Ljuslyktorna i köket.


Imorgon är det träning efter jobbet. Ska bli skoj. Undra vilket tränare vi får denna söndagen?

Denna veckan som kommer har jag inte många dagar på ica, så jag ska ta och städa lägenheten. Från topp till tå. Har fått en helt A4 med saker jag måste ta tag i. Bla. rensa garderoberna, städa klädkammaren (kaos). Ställa iordning altanen för vintern. Kommer inte sitta där förrän till våren. Ja som sagt så fortsätter det med massa mer. Ska både bli skönt och förväntansfullt att se resultatet. Många av sakerna har man skjutit på i evigheter. Och nu har jag tiden att ta tag i det. Inga bortförklaringar denna gång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0