Jobbigt!

Handlingen gick mycket bra igår, massa folk var det också. Hittade lite blommor som jag planterade. Är väldigt nöjd med resultatet. Tycker blomkålshuvudet ser så rolig ut.


Just nu är jag så trött på att vara sjuk. Nu värker det i hela kroppen. Låg och frös i sängen i morse. Men ingen feber hade jag. Nu har jag klätt på mig som det skulle vara minusgrader men det är det inte! Hoppas dagen går fort idag. Har ju stängning. Jippi är det verkligen :P
Imorgon är jag ledig igen och då ska jag bara ligga i soffan och slappa. Inte göra nått så man kan bli frisk igen.

Kram

Kommentarer
Postat av: Johan R

Är så stolt över dig älskling du har verkligen öga för sånt som blomstergrupper och gardiner, vad som passar till vad osv.



Älskar dig för den underbara människa du är!



Din Johan

2008-10-28 @ 12:18:52
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0