Jag lever!

Jag har så mycket planerat och njuter här hemma i Dalarna så jag inte har tid att skriva i bloggen =) Men nu ska jag uppdatera lite innan vi ska åka hem till min farbror och äta middag. Och träffa brorsorna så klart.

Det gick bra att åka tåg upp. Hade lite strul i Hallsberg tror jag det va, men det ordnade upp sig tillslut. Han på tåget var toppen. Toan var avstängd och jag behövde gå. Tänk att hålla sig från Mjölby till Falun. Men när tåget stod stilla där, gick vi av och jag fick låna personaltoan på tågstationen. Tack gode gud för det =)

Väl på stationen i Falun stod mamma och väntade. Fick ett varmt välkomnande och vi gick hem med packningen på cykeln. Kändes så härligt att vara hemma. Pappa kom hem senare från älgjakten. Vi åt middag och satt och snackade. Gick och la mig tidigt med tanken att man va uppe 04.20 på morgonen. Och jag och pappa skulle upp efter 5.00 för att bege oss ut i skogen morgonen därpå.

Tyvärr hade vi ingen vidare jaktlycka men en mycket trevlig dag i skogen.





Vi plockade en halv kasse trattkantareller också. Det är grejer det.
Som sagt tidigare ska vi till farbror min nu på eftermiddagen. Ska hem en sväng till kusinvitamin också. Har inte sett hur dom fått det i huset sen dom började renovera.

Ha en trevlig lördag. Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0