Hösten har kommit.

Ja det kan man lugnt säga. Regnet är här likaså kylan. Men jag gillar kalla höstdagar (utan regn vill säga). Det har alltid varit speciellt för mig, varför det vet jag inte?

Ska hälsa på familjen i oktober är det bestämt. Kanske man kan vara med lite på älgjakten. Plocka svamp i skogen. Allt sånt man går miste om när man bor i södra sverige. För det är nått helt säreget att gå i dom djupa skogarna i Dalarna. Det är nått ingen kan ta ifrån mig. Ända sen vi (jag o mina brorsor) var bebisar har vi hängt med mamma och pappa ut i naturen. Så jag uppskattar det verkligen att få följa med dom så fort jag kommer hem igen. Kan inte låta bli men Falun och Kristianstad är båda hem för mig. Kommer alltid att vara så. Känns konstigt att säga att man ska upp till Falun. Fast det ska man ju =) Men de är där min familj och släkt är. Ni fattar nog vad jag menar.


Härliga Kantareller

Från älgjakten 07 tror jag

Från Älgjakten -06

Idag är jag ledig. Härligt. Ska ta tag i städningen, för det behövs.
Annars idag ska jag inte göra mycket. Va och tränade igår så lär ju vila upp mig till morgondagens pass =)

Kommentarer
Postat av: Johan R

Ta mig med! snyft

2008-10-01 @ 13:53:20
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0