Godkväll

Ja då har denna dag över. Inte blev det mycket gjort fast jag hade planerat det. Det är bara att ta tag i det imorgon stället. Chefen ringde idag och ville att jag skulle jobba på torsdag. Det var ju typiskt att det just blev torsdag, för då blir det ingen träning. Men pengar behövs alltid. Så jag måste iväg imorgon och köra ett pass. Imorgon ja!, en vecka kvar tills man tar tåget upp till hemtrakterna. Shit vad jag längtar. Blev även tid "bokad" för att fixa med mammas 50 årspresent. Vill inte nämna vad det är här för jag vet inte vem som läser bloggen. Men ska berätta så fort hon har fått den.

Nej nu ska jag nanna. Höres imorgon


Tagen på stranden i Mellbystrand förra året när vi träffade Malin och Tobbe i deras hyrstuga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0