Förkyld

Är hemma nu i skåne. Kom hem sent i måndagskväll. Väl hemma blev det massa mys med maken. Han och jag var så glada att se varandra igen.
Igår tog jag en tur till Ullared med svärmor och Johans mormor. Så nu är man pengalös =) Men vad mycket fina grejer jag hittade denna gången. Ska lägga upp bilder när jag har orken. Har ju åkt på en dunderförkylningen. Har nästan varit sjuk i en vecka. Jobbigt! Ska träna med Malin nu på eftermiddagen. Men mår sämre idag än igår. Men ska avvakta och se hur man mår om ett par timmar igen. Vill så gärna träna men det är inte bra att träna om man är sjuk. JAG VILL BLI FRISK.
Jag hade iallafall det jättetrevligt i Ullared, tiden bara sprang iväg och en massa kläder hittade jag också. Vilket jag annars inte gör! Lite julklappar blev det till syskonbarnen. Hade kunnat leta efter fler men som sagt fanns inte tiden och pengarna =)

Nu ska jag tvätta vidare. Ha en bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0