Däckbyte

Varför jag var så arg i går var för att jag ville byta däcken på bilen så snart som möjligt så hade man söndagen till att göra andra saker. Till slut så kom vi ut och allt gick superbra tills vi kommer till det sista däcket. Helt platt blev det. Jaha då var det bara att sätta på sommardäcket där istället. Sen åkte vi o pumpade alla de andra. Vi bestämde att byta bägge vinterdäcken fram för dom är slitna. Vi åkte till biltema så fort vi var klara och när vi kommer ut från butiken så hade det börjat regna och var riktigt skitväder. Då sa Johan att det var väl tur att jag ville ut och göra däcken när jag ville det. Ha! Där fick han en tankeställare. Så vi hade turen på vår sida iallafall lite.

Nu imorgon ska jag till Mats däck i Tollarp för att få nya. Sen är det det  sista vi gör med bilen. Nu letar vi nytt. Ska lätt ha en volvo kombi. Är riktigt sugen på V70, vi får hoppas det kommer upp nått som vi båda gillar. Den ska inte vara röd iallafall :p
Annars höll vi på att fixa i hallen och jag körde till träningen på eftermiddagen. Det var riktigt jobbigt denna gång, kan ju ha med att man syndade i lördags och man hade dessa "gifter" i kroppen. Usch äckligt! Men det kändes bra efteråt och på vågen ännu bättre fast missödet.

Idag ska jag försöka hinna med lite städning här hemma, ska ju ha fint tills föräldrarna kommer. Så nu ska jag ut på altan för att skrubba hallmattan fast det är regn och storm ute. Men det ska göras.

Gamla goda tider! Anna, Erika och jag i Uppsala 04


Kommentarer
Postat av: Erika (kusin)

Det var en riktigt rolig Valborg Malin! "Ont det gör ont"... =) Hi hi. Kramar!

2008-11-10 @ 20:13:21
Postat av: Malin

Ja jag vet =) Hahahaah Kommer aldrig glömma den dagen!

2008-11-11 @ 11:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0