Sköna söndag

Promenaden var supermysig. Fick med mannen min också. Hade tagit med kameran för att några bilder men till min förvåning hade jag glömt satt i batteriet. Bra gjort Malin!!!
Det bet verkligen i kinderna men jätteskönt i solen. När vi kom ut och jag höll på att låsa dörren. Stod det en man vid grannen lite längre upp och frågade om dom är hemma. Men det visste inte vi ju. Men vi pratade med honom lite för dom hade grannens katt hos sig och det var en lång bit här ifrån. Plötsligt såg han vårt efternamn på brevlådan och frågade om han var påg till Leif. Tänk vad världen är liten, då var han släkt med Johans mormor. Johan sa att det var bra att jag fick med honom ut. Det bidrog att han fick träffa denna man. :)

Prövade den andra linssoppan till lunch. Det var med lök, krossade tomater, linser, vitlök mm. Den var helt okej. Lätt att göra och tillagad på ett kick. Dessutom billig.

Nu på eftermiddagen har jag ugglat på I am legend och Johan spelat WoW.
Kunde inte vara lugnare söndag än det här!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0