Måndag 17 nov

Måste erkänna att jag har svårt att skriva ner mina tankar och händelser just idag. Kan inte formulera det i text. Känns jättekonstigt. Vissa dagar flyter fingrarna över tangenterna som rinnande vatten, medans andra är det helt still. Är absolut inte en person som gillar att skriva i vanliga fall. Med sin egen blogg gör du precis hur du vill göra, här kan man bara stapla upp kort och koncist hur dagen har sett ut eller vad man tänker. Men det är ofta jag tänker på att hur kul det hade varit om man kunde berätta så det verkligen blir kul/spännande att läsa. Ni ska veta vilken tur ni har som kan det!!!
Jag gör mitt bästa!

Nu är föräldrarna hemma i Dalarna igen, mår verkligen toppen att få ha dom hos mig i ett par dagar. Jag är lycklig inombords, fylls på med ny energi liksom. Nu blev det inte den bästa söndagen(ni som läst innan vet att jag inte var på det bästa humöret) på länge men sånt händer. Det viktiga är att vi har träffas och fått många andra härliga timmar tillsammans. Nu kommer det säkert dröja tills feb/april innan vi gör ett besök hos dom. Då ska de verkligen se hur mycket man har förändrats tills sitt nya jag =)

Blev ett träningspass på friskis ikväll med Malin, välbehövligt!!! Kändes okej att vara tillbaka igen. Man mår så bra när man går därifrån, man kan sjunka ner i soffan helt utan dåligt samvete över att man inte har gått nått vettigt.

Nu har jag stor längtan efter julen, inte långt kvar till 1 Advent. Så otroligt mysigt med adventljusstakar, julkalendrar, glögg och allt annat julen har att bidra med.
Bara så ni vet blir jag helt lyrisk när jag skriver om detta.


Nu blev det en med 5 ljus i stället :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0