Äntligen fredag

Ja det är verkligen "äntligen fredag", mamma och pappa är på väg ner =) Det glädjer mig väldigt mycket. Så underbart att ha dom här hemma! Något annat som glädjer mig är att vågen visar -7.6 denna vecka. Skulle tränat igår eller idag men ryggen är inte riktigt som det ska så det fick bli en promenad igår istället. Det är väl lika bra att ta det lugnt så det inte bidrar med att man får det värre. 

I helgen ska vi bara mysa som vi brukar göra, pappa ska hjälpa till med lite småsaker här hemma som inte jag hade klarat av. Sen kommer svärföräldrarna hit och ska äta middag. Så trevligt!

Nu ska jag äta min sena frukost. Var så fruktansvärt trött idag. 
Hoppas ni alla får en bra helg. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0