Tisdag 25 nov

Idag är det dags för att köra till bilprovningen, ska bli kul och se om bilen blir godkänd eller inte :P Men det hoppas vi.  Annars är det en ledig dag idag. Blir väl att plocka undan lite här hemma, vika tvätt. Skriva matlista. Har hittat nya recept som verkar var goda. Ska ev pröva träna idag också. Konstigt nog så blev det bättre igår kväll. Pratade med en på jobbet om det och hon menade på att det kunde vara skornas fel också. Men har iallafall tänkt önska mig presentkort på stadium innan, så nya skor kommer det bli och lite andra träningskläder också. Längtar!

Fick mitt julschema förra veckan förresten. Och jag är mycket nöjd med det. Jobbar julafton, juldagen, Nyårsafton och ledig på nyårsdagen. Det är så nice. Ska ändå fira hos svärföräldrarna så det blir kanon. Än så länge vet vi inte var vi hamnar till nyår men det dyker nog upp nått.

Nu ska jag förbereda mig, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0