Tisdag 18 nov

God morgon eller ska jag säga God dag, glömde ställa klockan och råkade sova till 10.40. Men man är ju ledig idag så jag tar det inte så hårt =)
Nu är jag ombytt och redo att åka till friskis. Dags för lunchpass. Får se hur mkt man orkar, har ju inte fått i mig nån frukost. Det värsta jag vet är att få håll, därför får det vänta tills jag kommer hem. Tog en clementin och vatten. Men men vi får se om jag har tillräckligt med krafter att köra hela.

Fick ett superfint kort av Johan igår där han skrev....

Citat.
En vas är ingenting utan en blomma...
Det är inte förrens man satt en blomma i som vasen blir något komplett...
Tack för att du gör mig till något annat
Än bara en bit glas.

Älskar dig, idag, i morgon, för alltid.
Din Johan

Älskar dig så otroligt mycket Johan, du är verkligen "min man"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0