Söndag 23 nov

God morgon. Frisk och härlig söndag idag. Än så länge är jag med i pensionärsklubben :P Ska försöka mig ut på en lite promenad. Måste hålla igång på nått sätt. Har laddat med långkallingar för här i skåne har vi äntligen fått kallgrader och lite lite snö. Lagomt till advent. På fredag är jag ledig och då tänkte jag förbaka lite lussekatter till söndagen. Ska mysa med glögg och lussekatter när vi tänder det första ljuset. Får ju julpynta med alla andra adventljusstakar med ju. Trevligt!!



Annars händer det inget speciellt här hemma. Ska på bio ikväll, Twilight. Har varit grymt sugen på att se den länge.
Verkar vara bra, men det återstår att se det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0