Snabba puckar

Nu har jag äntligen lite tid att ta det lugnt. Har hållt på nonstop sen kl 7.15. Körde Älsklingen till jobbet, åkte till Maxi och Willys för att handla mat. Hem igen och in med det i kylen. Körde vidare till Mats Däck och hem igen. Städade en timme och sen var det dags att köra till träningen och nu är jag hemma och har ätit lunch. Snacka om att man är lite stressad. Ska försöka dammsuga och hinna fixa innan vi får främmande. Men det ska funka.

Dagens träning var helt otroligt jobbigt. Hade en tjej som hette Helena J (Många Helené och Helena) och hon var helt fantastisk. Passet var medel, hon hade toppenmusik, bra övningar men vissa var svåra och hon peppade alla till max. Det är inte många som gör det. Jag hade iallafall roligt och kämpade som bara den och gjorde det bästa jag kunde.
 

Nu måste jag göra det jag ska, hej så länge.
Här kommer ytterligare en bra låt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0