Onsdag 19 nov

Tänk att det är onsdag redan. Nu har jag haft långledigt, fredag-tisdag och det har varit superskönt. Så det är ju inte så konstigt att dagarna har flygit förbi. Men ska bli kul att jobba ikväll med min favorit på jobbet =)

Till helgen har vi bjudit hem några vänner för att spela poker. När vi bodde i stan hade vi pokerkväll varje vecka hos varandra. Men det är knappt man kommer ihåg reglerna längre. Johan får hjälpa mig under lördagen innan dom kommer. Det ska bli spännande vem som kammar hem storvinsten. Hoppas det blir jag då, hahahhaaha.

Förresten prövade vi linssoppan igår, men den var inte så god. Testade med purjolök, morot, potatis. Tyvärr så smakade som det gjorde i skolan och det är den värsta soppan jag vet. Men så hittade jag en med lök och krossade tomater. Så det får bli att vi testar den nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: Johan R

Den var ju visst god!



/J

2008-11-19 @ 11:00:44
URL: http://johanshuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0