Nya öppetider

Då har man avklarat första jobbkvällen till 22.00. Det gick över förväntan mycket bra. Man jobbde med den bästa idag så det har kanske med det att göra?=)
Kanske har det med att vi inte hade så många kunder?

Nu är skänken färdigbyggd, ska torka ur den och börja lägga in saker där imorgon om jag hinner, annars för det bli på lördag.

Ska överväga om jag ska till friskis imorgon kväll. Slutar kl 18 och passet börjar kl 18.30. Kommer bli stressigt. Kan hinna om jag skynda mig. Eller så tar jag en långpromenad när jag kommer hem och tar friskis på fredag förmiddag. Kanske det är en bättre lösning?
Nu ska jag hoppa i säng, tröttheten smygger sig på här.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0