Lunchpass

Nu har jag gjort dagens goda gärning. Tränat! Lunchpasset med Helené. Lika roligt som i tisdags. Denna gång orkade jag lite mer än förra. Snart sitter hela passet =) Ska klart fortsätta. Och jag gissade rätt, hon kör medel. Känns ju kul att man kan palla trycket fast man inte har tränat så mkt.
Har en tjej från Tollarp med som jag hejar på. Känner henne inte men hon är kund på ica och jag har lämnat ut många paket till henne :) Kul att veta va :P
Jag antar att Helena som har passen i vanliga fall är tillbaka nästa vecka. Men det e kul med variation!
Nu ska jag hoppa in och ta en dusch och sen käka. Snart dags för köra till jobbet ju. Puh!

Önskar er alla en skön helg.



I kick ass!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Heja Malin!! Vart är du och tränar? Är det friskis och svettis? Vill åxå börja träna, men tiden räcker inte riktigt till, kör nån promenad bara. Hoppas allt är bra med dig! Kram ida och tyra och gustav

2008-11-07 @ 16:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0