Konstig torsdag

Verkar inte vara min dag idag! Värken i ryggen är kvar men kan röra mig lite mer. På jobbet hände en konstig grej. Kom en utlänsk kille till kassan. Lämnade fram ett packet cigaretter och på paket låg en lapp där det stod "GUD" och lite text nedanför, jag blev så paff att jag inte ens vågade läsa lappen. Gav den direkt tillbaka till honom så jag kunde läsa in paket i kassan. Han kollade mig i ögonen hela tiden. Så jävla wierd!! Lappen var till mig, men fan vad läskigt. Jag kände igen honom från igår för han var inne och ville växla pengar. Då var han så tacksam att han fick hjälp. Man kan ju bara spekulera vad som stod på lappen. Antingen nått om hans religion eller bra/dåliga kommentarer till mig. Hoppas han inte kommer tillbaka!!!

Inte blir det nån träning idag heller, visst att jag var där i tisdag. Man vill inte komma på efterkälken.
Har inte kunnat träna med Malin heller för det nya schemat och massa sjukdomar ivägen. Det ska väl bli bra igen.

Vet inte om jag har berättat att den skänken vi köpte förra veckan, annonserar dom ut för halva priset denna vecka. Men som tur är såg Johan att dom har prisgaranti på sina varor. Så vi fick mellanskillnaden på ett presentkort. Det är inte så illa det. Är mkt tacksam för det, hur surt hade det inte varit utan det?!!!

Imorgon är jag glad igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0