Hårt arbete

Gick på lunchpasset idag. Den ordinarie var ledig så vi hade en som hette Helene. Vilket bra pass hon hade. Man fick jobba som sören. Hon måste ha medelpass i vanliga fall. Men det var jätteroligt. Såg att hon hade lunchpass även på fredag och det passar mig bra för jag börjar inte jobba förrens kl 15. Prima!

Nu har jag precis satt i mig lite mat och tar det lugnt framför datorn. Ska hämta upp mannen min när han slutar så ska vi åka till jysk och kolla på skänken. Kanske vi får köpa den lilla iallafall.

Längtar tills nästa helg, mamma och pappa kommer ner. Ska bli så roligt. Och då kommer vår nya skrivare också. Happy!


Jag som liten =) Så glad är jag nu också! Blåbärsoppa är gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0