Framsteg

YES! Vågen visar -6.4 kg. Det går verkligen om man bara ger lite jävlaranama!
Det känns så himla bra just nu.

Idag är det verkligen stormvindar, men ska ta en promenad nu innan frukost. Sov lite mer än jag hade tänkt. Men men så kan det bli i bland. Börjar inte jobbet förrens kl 15 idag, så jag har gott om tid på mig.

Imorgon blir det Ikea, så jag måste kolla vad vi behöver när jag kommer hem ikväll. Kära Malin och Tobias och lilla Tuva ville också med, ska bli så mysigt så!

Hej....

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gud vad flitig du e, så inspererad man blir att träna. 6,4 kg de e grymt imponerande... Hoppas ni finner något fint på IKEA!! Kämpa på!! kramar

2008-11-07 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0