Fast på E22

Vi var bjudna till svärföräldrarna idag kl.15 och där fick vi kalkon till middag. Gudomligt gott. Så denna helg har inte varit lätt att hålla sig ifrån den onyttiga delen. Men det blir extra mkt träning denna vecka istället. Nu är jag äntligen frisk så man kan komma igång med det igen. Har varit så trist att inte kunnat gått.

Nu på hemvägen så blev det stop i trafiken. Vi närmar oss vä och efter rondellen så börjar alla bilar bromsa in och varna med varningsblinkersen. Man ser massa blåljus längre fram så det var bara att stanna. Där stod vi i 45 min på motorvägen medans man såg ambulanser, bärgningsbil komma. Hade vi varit där några minuter senare hade vi kunnat svängt i rondellen och tagit en annan väg hem men men. Det var ju tur att jag hade Johan med mig i bilen, så man kunde prata med någon. När vi väl får åka och vi åkte förbi platsen så står en bil på åkern brevid och helt demolerad. Man undrar ju hur den andra bilen hade sett ut? Och hur det gick för personerna i bilen?. Vi såg inget från där vi stod. Men hoppas att det gick lindrigt.

Det är självklart skönt att man inte själv va i den situationen. Usch vad hemskt. 
Måste verkligen besikta bilen och på med vinterdäcken så fort som möjligt.

Nu ikväll ska vi nog bara kolla lite film. Imorgon är det måndag igen "=)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0