En stolt Dalkulla

Än så länge har helgen varit så bra. Igår kom föräldrarna, lika underbart som alltid. Massa kramar blev det! Vi skålade med champagne och åt bröllopstårtan som blev kvar, för mamma fyllde 50 år. Så vi firade extra igår.

Idag har vi kollat in stan en vända, sen blev det Eko och Jysk. Köpte en bänk som man kan sitta på som vi ställde i hallen. Blev inte alls tokigt. Och nu på kvällen har Leif och Lotta varit här på middag. Allt vi åt föknippades med Dalarna mer eller mindre =) Det var lyckat. Avslutade kvällen med att kolla gamla videoklipp som jag har filmat. Vi kollade även bröllopsfilmen och oj vad vi skrattade. Kan säga att idag är det 3 månader sen vi gifte oss. Helt otroligt att tiden går så fort.
Imorgon ska vi fixa massa här i lägenheten, bla plantera orkideerna med mossa, borra upp hyllplan och sänglampor. Orkar inte skriva allt just nu. Är rätt trött vill jag lova. Alla andra nannar gott medan jag skriver i bloggen. Men det är roligt att skriva av sig lite. Det gör nytta.
Nej jag orkar verkligen inte skriva mkt mer än så här. Isolde ligger här brevid mig och ögonen blir bara tyngre och tyngre.
God natt





Kommentarer
Postat av: Ida

Det är bra Malin!! Att du inte glömmer vart du har dina rötter...;) Ha ha. Hoppas ni haft en toppen-helg!

2008-11-17 @ 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0