Då var man där igen

Har lyckats att gjort illa ryggen igen. Kändes helt frid och fröjd efter träningen igår men på kvällen fick jag allt mer ont i ryggen. Idag går jag som en gammal kärring. Jag ska kanske inte göra dessa övingar på golvet? Det är verkligen jättejobbigt om det ska fortsätta på det här viset. Man är helt låst till att göra nått.

Nu på kvällen har vi umgåtts med Jenny och Fredrik. Spelade lite poker. Till min förvåning blev jag vinnaren. Det är inte ofta jag vinner nått, så det var kul.
Nu har jag och Johan suttit framför teven och tittat på filmen "Lida", den är verkligen läskig. Hon som spelar Annie, gör rollen så sjukt bra, psyko!!!

Nu är jag så så trött, dags för sängen.
God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0