What happens in Vegas

I lördags for vi iväg med Johans mostrar och deras familjer till ett ställe och grillade. Det låg precis vid en sjö, helt underbart vackert. Blev en supermysig kväll med god mat mitt i naturen. Efteråt körde vi hem till Karina och fikade. Fick bara lov att ha lilla Maja i famnen under kvällen. Så söt hon är. Bebisar är det bästa som finns =) Johan blev lite svettig när han hörde att jag ville hålla henne. =) -Inte för lång stund bara, sa han. Han är bara för härlig.

Igår blev det lite donat i trädgården och grillade. Man måste bara ta vara på dom här dagarna. Så ljuvliga. Senare på kvällen körde vi till bion och såg "What happends in Vegas". Så jävla rolig var den! Jag gillade den stort. Se den om ni kan!!! Sen köpte vi glass och njöt av att ha varandra. Du och jag Johan ♥

image37


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0