Ullared shopping

Är nu hemkommen från en heldag i Ullared. Gick toppen, lagomt med folk. Hittade lite saker, som kunde varit mer. Men pengarna räckte inte till tyvärr. Ska försöka spara varje månad till nästa gång. Men ser det väldigt svårt med tanken på att vi ska stå för ett bröllop i sommar. Det finns så jättefina saker som man vill köpa, önskade man var rik!

Men det blev köpt en del kläder, till min sambo och syskonbarnen. Här är barnens kläder =) 



Till mig själv fann jag en snygg randig kofta. Sen blev det lite tvålar, schampo,strumpor, kalsonger, skärp mm.
Hittade även ett par zinkfat som jag ska ha som borddekoration på bröllopet, där jag sätta samma blommor som jag har i brudbuketten.

Här kommer några bilder ifrån grejerna jag köpte på Ikea förra veckan.



Nya gardinstång med kappan jag har sytt plus en passande duk på tv-bordet. Sen i köket har vi borrat upp en hylla och ett tidningsställ.

Nu ska jag iväg och äta lite middag.
Hejhej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0