Sömntablett tack!

Shit jag kan inte sova, kollade film och lyckades somna i soffan. Men nu kan jag inte somna om i min sköna säng. Jag e trött men det kliar i hela kroppen. Jag hatar det!!! Johan sen då, han gör det inte enklare heller, knappar på sin cptelefon. JOBBIGT. Fick inte ens ett godnatt. Skit i det då!

Idag öppnade vi dörren till det fria för katterna. Det gick bra! Dom kom tillbaka =) Smulan blev tillochmed nerstänkt med vatten av grannen. Hon är fan helt körd i huvudet. Riktig idiot. Inte för att hon vattnade lite på smulan men hennes komentarer man hörde. Hon har fan själv en katt (som ser ut som fan) KÄRRING!!
Märks det att jag är på dåligt humör eller???
Måste låta ilskan rinna av ju........Vilket fall som helst älskade dom utelivet, Sally däremot höll sig väldigt nära altandörren. Det blir väl mer sen att hon kilar iväg.

Imorgon ska vi ta en dag i trädgården. Fixa det sista är det tänkt. Och senare ska vi iväg till skogen och grilla med några i Johans släkt. Ska väl bli trevligt!

Ge mig nått konkret så man kan fortsätta leva.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0