Middag med svärmor

Gick inge vidare för Sverige denna gång heller på ESC. Tråkigt för vi hade ett bra bidrag.

Idag har det städats, storhandlat, kollat in växthuset och Eko. Hittade inte riktgt det jag ville ha men det blev några fina växter till köket och framsidan. Körde hem till svärmor på eftermiddagen för att vi skulle käka lite mat. Vi tog pizza, vilket va mums. Sen satt vi och snackade tills det var dags att kolla in ESC. Söta Lotta gav mig en stor bukett Liljekonvaljer som hon hade plockat till mig idag. Hon är så gullig. Hon sa till och med -Till min sötaste svärdotter! Tack så mycket! Nu står den på vardagsrumsbordet. Och doftar helt underbart!!! Liljekonvalj är bland det finaste jag vet. Det är verkligen sommar för mig.

Sen efter 23.00 kom Johan och Leif äntligen hem från Tyskland. Fick en bamsekram att hjärtat mitt. -Åh vad jag har saknat dig idag sa han. Så härligt att höra sånt. För jag har också saknat honom så.
Så nu kommer vi inte törsta ihjäl på festen, hahahah.


Måste nog inta sängen nu, för imorgon är det dags att träffa prästen. Önska oss lycka till.

image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0