Fullspikat.

Kusinträffen i lördags var supertrevlig. Johan fick dock i sig mer sprit än vad han tålde. Tycker inte om det direkt. Gjorde inte saken bättre att man hade jobbat hela dagen och var så trött i kroppen och huvudet. Men fick hem honom tillslut.

Dan efter blev det ytterst lite gjort. Städade, var ute och gick. Sen kom Martin och Mona hit. Så vi kollade film och åt pizza. Thompa var med över en sväng så killarna körde lite Rock Band. Dom hade det skoj vill jag lova.

Nu är det ny vecka igen, och måndagen var en skitdag verkligen. Allt bara sket sig. Vill inte tänka på den mer. Skönt är det att det är tisdag och jag är hemma och ledig. (ett glädjerop!!!)
Tänkte jag skulle dona lite här hemma men orken finns bara inte. Så var det igår också. Är så himla trött jämt. Ändå är jag ute och går rätt ofta. Hoppas verkligen det vänder! Vill inte ha det så här mer.

Iallafall kommer dom kommande helgerna vara fullspikade men det är bara roliga grejer så man har mkt att se fram emot. Så här är det tänkt:

Lördag 24 maj: Johan och Leif ska till Tyskland, Jag ska vara hemma och ta det väldigt lugnt =)
Söndag 25 maj: Träffa prästen och gå genom vår vigsel =) Senare på dagen ska vi hem till svärföräldrarna och fira Morsdag med lite god middag!

Fredag 30 maj: Ta tåget upp till Stockholm och gå på konsert med KISS
Lördag 31 maj: Övernattar på hotell = mysigt

Fredag 6 juni till Måndag 9 juni: Kommer mina föräldrar hit. Vilket blir underbart.

Kan det bli bättre?
Hej så länge....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0