Föräldrarbesök!

Härliga fredag är här, bara en vecka kvar till löning, man tackar!!! I förrgår fick jag reda på att mina föräldrar ska komma ner och hälsa på oss i början på juni. JÄTTESKOJ, längtar. Är så underbart att ha dom här nere. Ska bli kul och se vad dom tycker om hur lägenheten ser ut nu. Dom har inte varit här sen okt/nov. För vi har gjort en del förändringar. Framför allt i vardagsrummet och lite i köket. Så det ska bli roligt.

Igår satt jag och hjärtat mitt och skev ner vad vi ska köpa för alkohol till bröllopet. Fick skriva ner alla namn och beräkna hur många som dricker rött eller vitt eller öl till maten. Det var rätt enkelt, man känner ju dessa människor rätt väl vid det här laget =) Men det svår är ju att beräkna på ett ungefär hur mkt det kan gå åt. Det får ju inte ta slut ju!!! Det är ju nått som inte får hända (låter ju som att spriten är skit viktigt). Man vill ju att folk ska ha det roligt med god mat och god dricka. Men som tur har vi Leif med oss ner till Tyskland där vi ska inhandla. Champagne,vin,öl,cider,sprit, whiskey,konjak och en massa annat gottigott.

Sen har Johan jättebra koll på musiken vi ska spela under kvällen. Vi ska inte ha något band eller dj. Utan Johan fixar det på datorn. Är så stolt över denna man så ni annar inte. Så bra är han. Duktig, omtänksam, smart, underbar!

image39

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0