Lördag

Uppe med tuppen idag. Är så trött. Jobbade till 21.15 igår sen bar det av till Sofi och Magnus på lite middag och planering inför kommande festligheter. Vilket gick jättebra. Supergod mat! Det kan man räkna med hemma hos dom, Är verkligen enormt duktiga. Klockan blev väl närmare 01.00 innan vi kom i säng. Och så upp efter 06.00 idag. Jag känner mig så väldigt pigg idag med andra ord. NOT.
Ska jobba till 17.00 idag sen bär det av till Jenny som ska ha fest. Inte en lugn stund! Men har tänkt att duscha där sen ska jag slappa framför fotbollsmatchen som börjar 18.00. Har planerat att sitta där tills gästerna kommer. Vila upp mig en stund. Vi håller tummarna för Sverige iallafall! HEJA SVERIGE!

   

Avslutar med det lyckligaste paret i världen. Älskar dig Johan! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0