Tillbaka

Nu är jag och hjärtat hemma igen. Vi kom redan igår. Bestämde att köra torsdag eftermiddag för mamma och pappa hade jobb rätt tidigt på fredagen. Tiden i Falun har varit så underbart härlig. Trevlig midsommar, träffat släktingar, firat födelsedag. Veckan bara flög fram. Denna sommaren har jag fått träffa familjen redan 3 ggr mellan april och juni. Det har aldrig hänt innan. Ska ju till och med träffas i augusti också ! Det gillar vi.

Väl hemma mötes vi av katterna, dom var så glada att se oss. Men dom har verkligen vänt upp och ner på lägenheten. Vält ner en massa, haft sönder torrfoderpåsen. Men men vad ska man göra?
Idag har vi spenderat över 4 timmar på stan. Hade en massa ärenden inför helgen. Vi handlade presenter till 50 årsfest, konfirmation. Kläder till oss själva. 3 par skor. Johan skulle ha en så kallad "Popcorn Hour" på Kjell & co. Jag fick min present av Johan ♥ En parfym. Är supernöjd. Hittade inte på Light blue så det fick bli Britney Spears - Belive.
Sen lunchade vi med Kicki och Martin (Johans arbetskamrater) på Kassa 14. Trivs verkligen i deras sällskap. Nu har jag inte träffat dom mer än 2 ggr. Men det är underbara människor. Johan kommer alltid hem och berättar hur kul han har det med Martin och Kicki. Det glädjer mig!
Sen avslutade vi dagen med lite handling på Willys.

När Johan kom hem var det bara Popcorn maskin som gällde. Det var lite svårt att få igång den så han var inte så rolig att prata med. Han var så inne i det och när det inte funkade så tände han direkt. Det var som djävulen själv kom fram. Men när det funkade, så var det som vända handen. Oj vad lycklig han blev. Skuttade runt som ett barn =)
Ni som vill veta vad en Popcorn Hour är så kan ni klicka in på Johans blogg. Där har han en hel redogörelse!

Så nu har vi kollat en massa filmer med väldigt bra bild =) Love it!!!

Tyvärr kommer bilderna från midsommar dröja lite. Hittade inte pappas usb, så det är på gång.

Kommentarer
Postat av: Hannah

mycket god parfym, har med den :)

2008-06-29 @ 18:17:17
URL: http://haiduchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0