Hulken

Idag har det inte varit en rolig dag precis med tanken hur jag har mått. Vi var ju på fest igår och jag däckade väldigt tidigt. Kanske för jag drack lite för mycket. Men vi hade det jätteroligt iallafall. Dom kunde fortsätta utan mig, uppenbart. Johan där emot, kom inte ens och hörde hur det var med mig. -Du brukar fixa det ju. Får man till svar. Karlar!!!
Så med andra ord idag har vi varit bakis. Så det har inte varit direkt händelserikt denna helg.

Körde till Bromölla ikväll och såg Hulken. Tänka sig att inte ens Kristianstad kunde visa den. Men hallå, lite konsigt att göra såna beslut.
Filmen var ju värd att se. Bra handling. Bra skådisar. Mycket action vilket vi gillar.



Nu är det bara 3 arbetsdagar kvar till semester. Har lyckas gett bort midsommarafton så den ska nu firas i dalarna JIPPIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0