Överrraskningsfest

Idag kan jag säga att jag är både mör i kropp och huvud. Jag och Johan var nämligen på 50 årsfest och jobbade. Jag skötte köket och Johan var DJ.
Vi höll på från 13.00 till 03.00. Men kul var det. Vår kompis Sofis mamma fyllde jämnt och vi fick förfrågan. Klart man ställer upp. Själva festen var en överraskningsfest. Och hon blev så glad och rörd när hon kom till lokalen och tog av sig ögonbindeln, och där står alla samlade. Festen var extremt lyckad. Johan skötte sig otroligt bra! Han var verkligen populär bland gästerna. Men han är duktig på att hitta dom rätta låtarna vid rätt tillfälle om man säger så!
Han höll även ett tal för Lena, som hon heter, vilket bidrog till många skrattanfall. Själv hade jag det körit med att fixa allt men jag är oerhört tacksam att jag hade Britt med mig. Hon styrde upp och ordnade. Men det blev väldigt mkt disk att ta hand om. Men det var oerhört roligt. Alla var goa och glada! Själv tog jag en tur på dansgolvet efter 01.00 när jag kunde smita iväg en stund. =)

Det var verkligen en upplevelse som jag sent kommer glömma!

Idag är det bara att ta nya tag för efter 13.00 ska vi köra till Tollarp för att fira Johans kusin, David, som har konfirmation. Vi skippar kyrkan, det är ändå svårt att få platser så det finns nog nån annan som uppskattar dom mer än vi. Sen på kvällen ska jag och hjärtat bara slappa framför dumburken och bara vara. VI ÄR TRÖTTA! =)

Får se vad veckan har att bjuda på sen. Vi ska iallafall på bio imorgon. Då blir det Zohan filmen med Adam Sandler.
Nu måste jag gå! Hej.....

Mina Orkideer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0