Möhippa

I onsdagskväll blev jag väldigt överraskad! I väntan på att pappa skulle bli klar med maten så ringer det plötsligt på dörren. Klockan var ändå vid 19.30. Jag ville inte öppna, men pappa sa åt mig. Så när jag öppnade står Malin (svägerska), Ida (svägerska), Erika (kusin) och Kristina (barndomsvän) där. Tappade hakan nästan. Alla kom snyggt klädda, sminkade. Shit tänkte jag! Och började ana att det va nått på gång. Malin säger åt mig att klä om och för vi ska på middag på Harrys. Ahhh jag är helt chockad. Dessa underbara flickor har planerat min Möhippa. Gud vad glad jag blev, men direkt kom tankarna om man skulle bli utklädd till nått dumt. Men det blev precis som jag ville ha det. En trevlig utekväll med töserna. Jag fattar inte att Johan har kunnat hålla detta hemligt. Han kan verkligen inte vara tyst =) Men det roliga är ju att jag inte anade nått. 

Jag gick och bytte om och sen drack vi skumpa och min haka var fortfarande i golvet. Jag blev så otroligt tagen av det. 


Malin Jag Erika

Sen körde vi ner till stan för att spendera kvällen på Harrys. Där blev den en god middag och dricka. Vi hade det jättetrevligt. Pratade en massa gamla minnen. Vilket fick oss att skratta så man fick ont i magen. Tjejerna stod för hela kalaset, fick en present av dom också. Ett presentkort hos Klipp & Kryll, där jag ska fixa håret och smink på bröllopsdagen. Jag blev överlycklig och JÄTTE bortskämd!! =)

♥♥♥♥♥♥♥ Jag & Ida ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Kristina & Jag ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 Malin & Erika ♥♥♥♥♥♥♥♥

Självklart rockade vi på dansgolvet hela kvällen till dom stängde.



Tack För En Oförglömlig Kväll Tjejer. Jag hade supertrevlig. TUSEN TACK !




Älskar er så mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0