Kiss Konsert

Tänkte berätta lite hur vi hade det i Stockholm under helgen. Jag, Johan och Ralle var det som gjorde tripen tillsammans. Och kul hade vi! speciellt när Johan Och Ralle jävlas med mig. Ni ska få igen bara så ni vet!!!!

Åkte tåg upp. Hamnade brevid ett gäng som skulle med upp och kolla Kiss. Så det blev lite stäming redan på tåget. Skitskoj. Väl framme på centralstationen behövde vi bara gå över vägen och framme var vi på hotellet. Så underbart. Hotellet var toppen. Förfestade lite och sen begav vi oss vidare för att käka lite mat. Hittade ett ställe som hette O´Learys. Jättegod mat hade dom. Sen återvände vi till rummet och drack lite mer. Senare tog vi tunnelbanan till Stockholm Station. Gick in på området och denna gång ville jag bara ha en Kiss t-shirt. När vi var på Metallica ångrade jag mig att jag inte skaffa mig en t-shirt. Så vi stod i kön ett bra tag. Men det var det värt! Kiss ser man bara en gång i sitt liv, vill ju ha nått från konserten.
Väl klockan 21.00 körde dom igång. Och det var tryck under hela kvällen. Superbra show med massa bra låtar (fast jag kände inte igen många direkt). Massor av fyrverkerier, scennärvaro.
Älsklingen var superlycklig. Jag med!

Det var verkligen en toppen helg. Här kommer lite bilder. Finns fler på min facebook om ni vill kolla.

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Hejsan!
Hoppas du haft en bra helg!
Kram!

2008-06-02 @ 12:27:53
URL: http://jyees89.blogg.se
Postat av: Malin

Ja det var en toppen helg verkligen! Kommer minnas den väl!

2008-06-02 @ 13:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0