Jag ska städa hela världen, lilla mamma.

Då var man ledig idag, vilket innebär Städdag. Så brukar det vara. Sånt man får ta. Nu måste man ju göra det extra fint för man får storfrämmande på fredag. Mamma och Pappa kommer. *ler*
Så lycklig för det. Fick till och med förfrågan om jag vill vara ledig på fredag. Varför inte, kan man unna sig. Man lever bara en gång ju.

Hade ett samtal med chefen igår angående framtiden på ica. Fick 2 alternativ; antingen 2 månader på en avdelning jag vill helst hålla mig ifrån men med fasta tider. Eller en annan avdelning som jag trivs på men med strö tider. Jaha! Vilket fall som helst efter 2 månader får jag jobba som vanligt igen för då går en på mammaledighet. Vad gör man? Trivas men med mindre lön eller vantrivas med ok lön?.

Jag vet vad jag vill men det kanske inte e den bästa lösningen. Söka nytt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0